Afdeling Service

Bij de oplevering van uw woning heeft u van Nikkels de bouwkundige en installatietechnische wooninformatie ontvangen. In deze wooninformatie staat informatie over gebruik, onderhoud en garantiebepalingen van uw woning en tevens informatie over de bij de bouw van uw woning betrokken partijen zoals bijvoorbeeld de installateur. Wij raden u dan ook aan om deze informatie goed te lezen en te bewaren.

Indien u naast de informatie nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft, kunt u terecht bij onze servicedienst. Ook bij een storing of calamiteit in uw woning kunt u bij deze servicedienst terecht. De servicedienst is te bereiken op ons algemene telefoonnummer (0571-277800) en buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar onze externe telefoondienst.

Bij een spoedeisende storing aan de installatie in uw woning, kunt u direct contact opnemen met het in de wooninformatie genoemde installatiebedrijf.

Voor een niet spoedeisend serviceverzoek, verzoeken wij u een serviceverzoek te doen via ons systeem homeDNA en dan nemen wij binnen kantoortijden zo spoedig mogelijk contact met u op.

Serviceverzoek

Met ingang van januari 2020 maakt Nikkels voor de afwikkeling van serviceverzoeken gebruik van homeDNA. Wanneer u een serviceverzoek doet, wordt u de vraag gesteld of u reeds een inlog heeft bij homeDNA of dat u deze wilt aanmaken. Het voordeel van een inlog bij homeDNA is dat u het verloop van uw serviceverzoek kunt volgen en ook foto’s en dergelijke kunt toevoegen aan uw verzoek. De eventueel te maken afspraken met u worden ook via homeDNA via de door u opgegeven mail- en telefoongegevens gecommuniceerd. Voor homeDNA kunt u inloggen via uw webbrowser of installeren op uw smartphone als app. Op de website van homeDNA kunt u aanvullende informatie vinden over het gebruik.

Bij het indienen van een serviceverzoek gaat u akkoord met de privacy disclaimer en de voorwaarden die Nikkels bouwbedrijf bv hierin heeft opgenomen.

SERVICEVERZOEK INDIENEN